خدمات

آقای دکتر علیرضا فرهمندی جراح متخصص شانه و فوق تخصص شانه می باشد آقای دکتر از کالج سلطنتی انگلستان فارغ التحصیل شده است که ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به مفصل شانه می باشد ایشان در زمینه های مختلفی همچون جراحی مربوط به شانه ، بازو و آرنج شامل مشکلات مادرزادی ، جراحی های ترمیمی، آسیبهای ورزشی ، پارگی ها و آسیب های تاندونی و کپسولی ، جراحیهای مربوط به فلج اعصاب و شبکه براکیال ، جراحی های مربوط به تعویض مفصل (آرتروپلاستی ) و جراحی های مربوط به شکستگی فعالیت می کنند بهتر است بدانید که ایشان تمامی درمان و خدمات دهی خود را طبق آخرین متد جراحی روز دنیا انجام می دهد برخی از رایج ترین آسیب دیدگی هایی که ایشان در جهت درمان آن ها فعالیت می کنند به شرح زیر می باشد:

پارگی تاندونهای روتاتورکاف شانه

این نوع تاندون که از تاندون های چهارعضله اطراف شانه تشکیل می شود آسیب و پارگی در آن براثر ضربه و سایش مداوم تاندون ها براثر فعالیت زیاد می باشد.

آرنج تنیس باز

یکی از بیماری های شایع در آرنج، بیماری آرنج تنیس باز می باشد که موجب درد در ناحیه خارجی آرنج می گردد.

استئوآرتریت مفصل شانه

استئوآرتریت یا همان آرتروز در واقع به از بین رفتن غضروف مفصل گفته می شود.

بیرون زدگی استخوان کتف

در برخی بیماری ها از جمله فلج برخی عضلات و یا بیماری عصبی عضلاتی بیرون زدگی استخوان کتف به وجود می آید .

رسوب کلسیم در تاندون های شانه

این بیماری بیشتر به این دلیل رخ می دهد که تجمع کلسیم باعث ضخیم شدن موضعی تاندون می شود که دردناک است.

شانه ی یخ زده

این بیماری در بسیاری از افراد بدون علت خاصی ایجاد می شود و اغلب موارد خود به خود در طی مرور زمان بهبود می یابد.

فلج زایمان

در برخی نوزاد هنگام زایمان کشیدگی در اندام فوقانی می تواند موجب آسیب به شبکه عصبی اندام فوقانی گردد که در نوزاد موجب فلج در اندام فوقانی مربوطه می شود.

شکستگی شانه

با توجه به اینکه دامنه حرکتی مفصل شانه بسیار گسترده می باشد بیشتر از سایر مفاصل در معرض شکستگی می باشد که برای درمان شکستگی باید به جراح شانه مراجعه کرد.

محدودیت حرکت آرنج

محدودیت حرکت آرنج می تواند بدون درد و یا در برخی از بیماران با درد همراه باشد. برخی از افراد متعاقب اعمال جراحی در آرنج دچار محدودیت در حرکات آرنج می گردند.

ناپایداری ها و در رفتگی های مکرر شانه

از آنجایی که مفصل شانه بیشترین دامنه حرکتی را در بین مفاصل بدن دارد احتمال ناپایداری و در رفتگی نیز در این مفصل از سایر مفاصل بیشتر می باشد.

ارتباط با ما